loading...
دروم سایت
حمیدرضا رضایی پور بازدید : 65 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)




قبرمرا نیم مترکمترعمیق کنید تا 50سانت به خدانزدیک ترباشم! 


بعدازمرگم انگشت های مرا به رایگان دراختیار اداره ی انگشت نگاری قرار دهید. 


ورثه حق دارند باطلبکاران من کتک کاری کنند. 


عبور هرگونه کابل برق تلفن لوله ی آب یا گازاز داخل گوراینجانب اکیدا ممنوع است! 


کارت شناساییم به همراه دوقطعه عکس مرا داخل کفنم بگذارید. 


مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند! 


روی تابوت وکفن من بنویسید:این عاقبت کسی است که ز گهواره تاگور دانش بجست!! 


دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند پس درجمنزار دفنم کنید! 


کسانی که زیر تا بوت مرا میگیرند هم قدباشند(نمیخواهم حس کنم سوار کامیون حمل تره بارشده ام ودرآخرمثل پرتقال له شده درگور گذاشته شوم) 


گواهینامه ی رانندگی ام را به یک آدم مستحق بدهید...ثواب دارد! 


درمجلس ختم من گازاشکاور پخش کنید تا همه گریه کنند!(برای حفظ آبرو) 


شماره تلفن گورستان و شماره قبرمرا به دختران بیکار ندهید! 


از این که نمیتوانم درمجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش میطلبم وخواهش میکنم پشت سرم حرف درنیاورید! 


به مرده شور بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم! 


چون تمام آرزوهایم را به گور میبرم خواهشا قبرم را بزرگ بکنید تابرای همه شان جا باشد!!!! 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
درود بر شما خواننده گرامی.این وبلاگ ساخته شده تا لبخند به روی لب های شما بیاره.نمیگم نظر بدید اما اگر نظر بدید مطالب بیشتر به سمت خواسته های شما میرود.درضمن عضویت یادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرف دار کدام تیم اروپایی هستید؟
    از چه مطالبی خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 945
  • بازدید کلی : 7,604
  • دروم سایت

    خوش بگذره!!!

    فقط نظر یادت نره!لطفا!

    درضمن بعضی از مطالب ادامه مطلب داره پس فکر نکن ناقصه!

    توضیحات

    سایت خودتونه!

      

    مال خودتونه!

      

    نظر خودتونه!

      

    بازیکنان تیم بارسلونا